woensdag 4 juni 2014

Lianne la Havas x SuperTrash


Wat een super samenwerking! Lianne la Havas is deze maand door Supertrash uitgeroepen tot Super Talent en dat betekent dat SuperTrash deze maand in het teken staat van Lianne la Havas en haar kledingstijl.

Iedere maand wordt er een nieuw super talent gekozen. "It’s not just about pretty faces, but cool attitudes, real style and pure Super Talent." Kortom: het zijn talenten met een verhaal en duidelijk doel voor ogen. De eerste maand van het jaar stond in het teken van Olcay Gulsen zelf. Voor mij is zij echt een voorbeeld. Ik heb veel bewondering voor de manier hoe ze SuperTrash groot heeft gemaakt en haar grote commerciële inzicht. 

De collectie valt eerlijk gezegd een beetje tegen. Ik had meer shorts en opvallendere schoenen verwacht. Gelukkig waren de metallics en korte rokjes wel van de partij!




Wil je altijd op de hoogte blijven? Volg mij dan via Bloglovin'
Wil je meer inspiratie? Bezoek mijn Pinterest 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten